mnie nie widać! yay!

wtorek, 18 kwietnia 2017

Fanarty#12 Chloe Bourgeois/Queen Bee


Ho ho ho, fanartów nadszedł czas! Oh, to nie te święta...



Czasami czuję, że w Chloe jest choć trochę dobra i jest mi smutno, gdy widzę, że wszyscy najlepiej usunęli by ją z serialu lub po prostu, mówiąc łagodniej, ukatrupili.


No popatrzcie tylko na tą biedną (choć bogatą! ) Bourgeois... Wszyscy wiemy, że pieniądze szczęścia nie dają, nawet w przypadku Chloe to też się sprawdza. Mam nadzieję, że jak zostanie nową bohaterką w końcu będzie szczęśliwa ( Oczywiście teraz pewnie też jest, bo ma Sabrinę...)


 A skoro mowa o superbohaterach...nie mogę się doczekać ich reakcji!


Oraz Ich wspólnych relacji, które pewnie będą się coraz bardziej komplikować...ale właśnie to sprawia, że mam tak wielką ochotę oglądać to show.



Podsumowując fanarty, wstawiam rysunek który dosłownie 'zrobił mi dzień'. 
Na pożegnanie życzę jutro i przez resztę dni powodzenia wszystkim gimnazjalistom ( którzy zarówno jak i ja :I ) piszą egzaminy. Połamania pióra, lub jak kto woli...dużo Szczęśliwych Trafów Biedronki!




3 komentarze:

A ta Akuma powiedziała mi, że...