mnie nie widać! yay!

piątek, 1 września 2017

Aktualności#7 Spoilerów ciąg dalszy..


Alert, alert! Poniżej znajdują się kolejne spoilery sezonu 2!
Are you ready for this? ( Nah, I'm not ._. )



Pamięta ktoś jeszcze spoilery z NYCC 2016?
Najbardziej interesuje nas teraz ,,Pearl of the Sea", 
która pozwala na oddychanie oraz  poruszanie się pod wodą.
Jeśli pytacie, dlaczego właśnie ta moc nas interesuje to chętnie wam odpowiem tym oto obrazkiem..

3

2

1


Najbardziej zaskakujące w tym obrazku jest to, że Chat również posiada taką moc.
Jestem ciekawa po co mieliby używać podwodnych mocy, 
a jeszcze bardziej jak te moce odkryją / dostaną.


Dostaliśmy też wygląd kwami. 
Co za słodkie małe rybki, ktoś wie gdzie kupić takie do akwarium?


A tutaj widzimy naszą dwójkę na łyżwach! 
Tutaj macie link do krótkiego urywku, w którym biedronka jeździ na łyżwach.


Trzy odcinki specjalne ( w tym świąteczny, który już widzieliśmy. )

,,Le Combat des Reines" oznacza coś w sensie ,,Bitwa o bycie królem" (?)  
( Musicie mi wybaczyć, mój francuski to tragedia XD  )
Pod środkowym obrazkiem znajduje się jeszcze napis :
,,Trylogia z epizodów : Style Queen, Queen Wasp & Maledktor ( ciężko to odczytać..)
Co bardziej przykuwa tutaj moją uwagę to poza i wygląd a również nazwa ,,Queen Wasp"
Wygląda zupełnie jak Queen Bee, tylko że pod wpływem akumy.
( w sumie nazwa też pasuje z pszczółki do osy, typowa Chloe. )

,,Le Jour des Heros", czyli ,,Dzień Bohaterów"
Widzimy tam Biedronkę, Kota również Pszczółkę i Alyę, jako lisa.
Ale, ale..czy tam jest żółw??




Dostaliśmy już oficjalny wygląd kostiumów i nazwy bohaterów.
Chloe zawita do nas pod tytułem ,,Queen B" ( co ciekawe, bo jak w francuskim wymawiasz ''b'' brzmi całkiem podobnie do słowa "bee". )
Alya natomiast nazywać się będzie "Rena Rouge".
Lis po francusku to "renard". Nie wiem więc, dlaczego "Rena", ale brzmi okej..lols.
Rouge to po prostu czerwony. Czyli...czerwona Rena? 
( I tak wolę wersję "Rudy lis" i wydaje mi się, że to właśnie ona pojawi się w Polskiej wersji. )


Dobra, teraz powiem wam wszystkim wyraźnie..FANI MIELI RACJĘ.
Z resztą już któryś  raz z kolei. 
Wayzz zostanie oddany w ręce Nino. 
Co do kostiumu i broni...wygląda identycznie jak na fanartach, 
które widziałam przed tym oficjalnym zdjęciem.
Jego pseudonim to "Carapace", co po przetłumaczeniu z angielskiego oznacza "Pancerz Żółwia".


No i oczywiście tak jak już kiedyś była o tym mowa, pojawi się więcej miraculii.
( Jakie one wszystkie są słodkie, dajcie mi jednego ;__; )


A co najważniejsze, Sezon 2 będzie miał premierę w jesieni we Francji.
Pamiętajmy jednak, że powinniśmy się cieszyć, 
bo znając życie tak szybko jak pierwszy odcinek trafi na YouTube od razu ktoś go przetłumaczy.

I to by tyle było ze spoilerów! 
Do zobaczenia w kolejnym poście :D

3 komentarze:

  1. W jesieni?! W jesieni! JEEEEEEEEJ!
    Ten filmik z łyżwami i obrazek z tymi podwodnymi mocami już widziałam ale nie widziałam kwami <3333
    "Najbardziej zaskakujące w tym obrazku jest to, że Chat również posiada taką moc" Dlaczego? Według mnie jest tak samo ważny jak Biedrona (Czarny Kot wygląda jak kijanka ^^)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że będzie więcej Kwami,ale gdzie się pomieszczą te wszystkie Miracula? W szkatułce,jeżeli ma drugie piętro,pomieści się ich najwyżej jeszcze siedem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkatułka ma jeszcze szufladki, więc zakładam, że tam również są miracula.

      Usuń

A ta Akuma powiedziała mi, że...