mnie nie widać! yay!

wtorek, 21 lipca 2020

Hello World!

Obrazek tytułowy na cześć autora posta
Obrazek tytułowy na cześć autora posta ^^
Źródło


MRusIa: Spadło jak grom z jasnego nieba i nie spodziewał się tego nikt. Ani Ty, ani ja, ani tym bardziej kurz na mojej szafce. A jednak nadeszło tak niespodziewanie, jak hiszpańska inkwizycja. Nie tyle wielki comeback, w którym już po części latają wióry i dzieje się, oj dzieje!

Mam zaszczyt powitać nasze odrodzenie, kuca padlinożercę, którego zwabiło ewidentnie moje rozkładające się truchło, bo choć żywe na zewnątrz, to martwe w środeczku od roboty, co można było zobaczyć na blogu - ale nic to!
Altius Volantis, symbol odrodzenia FGM, człowiek tryskający nową energią, tak zaraźliwą, że sama miałam ochotę podczas jego przybycia przytaszczyć tu ekipę Kasi Dowbor i Magdy Gessler na raz. A wystarczył jeden, jedyny człowieczek, ale za to, jak się okazuje, jaki!
*Fanfary, konfetti, bębny. Wprowadzona zostaje lektyka z gwiazdą tego posta*


Tak! To ja!
Źródło
Czy to ptak? Czy to samolot? Nie! To szary pegaz!



Cześć!  tej strony Altius Volantis, w skrócie - po prostu Altius. Tak, wiem wiem, dziwny nick, ale z nim zacząłem przygodę z wszelkiej maści fandomami i cóż, spodobał mi się. A pochodzi on (kto by się spodziewał?) z łaciny, i oznacza tyle co lecieć/latać wyżej. No, ambitnie, nie powiem, ale czasem z satysfakcją patrzę na próby wymówienia go przez ludzi, którzy mnie nie znają.
Czym się ogólnie zajmuję, prócz pracy rzecz jasna? Głównie działalnością w różnych fandomach, między innymi Biedronki i Czarnego Kiciusia, ale również My Little Pony: Przyjaźń to Magia, czy Filly Funtasia. Prócz śledzenia i komentowania dzieł fanowskich sam również je tworzę - od ponad dwóch lat zajmuję się produkcją muzyki, co, według innych nawet nieźle mi idzie, jednak myślę że muszę się jeszcze spoooooro nauczyć... Zresztą, posłuchajcie sami! Jeśli chodzi o twórczość Biedronkową, mam na razie jeden kawałek, ale, wszystko przed nami!



Co w ogóle planuję robić na blogu? No cóż, być aktywnym i przekazywać Wam niusiki ze świata Miraculowych tajemnic, a także podsumujemy sobie poprzednie sezony w oczekiwaniu na sezon czwarty, który już w 2021!
Cóż, nie mogę się doczekać, żeby zacząć pisać, więc cytując moją ulubioną superbohaterkę, 

Trixx, do ataku!

5 komentarzy:

  1. Yay, FGM odradza się niczym kucyk z popiołów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to twierdzi moja przypominajka: "FGM tamkie potemżne" :P

      Usuń
  2. Samych sukcesów! I witam wszystkich /) Tu mnie jeszcze nie było, to będę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A witam Towarzysza. Dzięki za miłe słowa otuchy. Mamy nadzieję, że pozostaniesz na dłużej i nie będzie to miało na Ciebie żadnych destrukcyjnych oddziaływań, ani nie doświadczysz uszczerbku na zdrowiu... u nas nie trzeba nosić maseczek, polecam ;)

      Usuń
  3. Troszkę się czekało, ale w końcu się doczekało :3

    OdpowiedzUsuń

A ta Akuma powiedziała mi, że...