mnie nie widać! yay!

czwartek, 29 września 2016

Fanarty#7 Kwami Swap



Dziś w fanartach mamy kolejne AU tym razem zamiana kwami, czyli po prostu "Kwami Swap"
Zapraszam do czytania, a raczej oglądania!


Adrien w roli Biedronki, teraz to on gra główną rolę, teraz to on jest w świetle reflektorów!


To, że są pod innymi maskami znaczy tylko jedno..Marinette zarywa do Adrien'a w bardzo 'cheeky' sposób.. 


A co moje oczy widzą? Czy to Adrinoir? a może Chatrien? 


Strasznie spodobał mi się ten rysunek, dlatego postanowiłam go wrzucić.
Czyż ich stroje nie wyglądają super?


No Wiecie... ,,Takie tam przed misją.."



I ostatni fanart z dzisiejszego AU..według mnie przepiękne!


5 komentarzy:

  1. Obrazek tytułowy mnie rozwalił xD "He looks like a strawberry" - piękne po prostu. Poza tym strasznie urocze jest Adrinoir, czy też Chatrien, nawet jeśli Adrien nie do końca wygląda jak on =P Zgadzam się też z, eee, Biedronkiem (?) z ostatniego obrazka - domagam się Mari w rozpuszczonych włosach w serialu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, no faktycznie :D
      Widzę, że muszę dopisać do swojej listy "co chcę zobaczyć w serialu" Marinette w rozpuszczonych włosach Hm..i może Adrien w kucyku..

      Usuń
    2. haha, no faktycznie :D
      Widzę, że muszę dopisać do swojej listy "co chcę zobaczyć w serialu" Marinette w rozpuszczonych włosach Hm..i może Adrien w kucyku..

      Usuń
  2. Prędzej wyobrażę sobie Mari jako Czarną Kocice niż Adriena jako Bierdona, bo chłopak latający po Paryżu w czerwonym stroju we kropki dziwnie by wyglądał aczkolwiek może spowodowałby nowy front na modzie. [ Byłby też z tego niezły materiał na odcinek, taki Adrien próbujący ogarnąć jak działa yo-yo XD]
    Tak jak poprzednik, jestem za tym aby Mari wreszcie rozpuściła włosy, bo wtedy może będzie wyglądać bardziej atrakcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak ekipa to zrobi, ale chcę taki odcinek.

    OdpowiedzUsuń

A ta Akuma powiedziała mi, że...