mnie nie widać! yay!

czwartek, 8 września 2016

Nowy Złoczyńca ujawniony?..Biedronkowe Teorie#12



Władca Ciem znowu przegrał, tym razem jednak powróci w wielkim stylu..
Nie spodziewa się jednak, że nie jest on jedyną osobą, która pragnie dwóch, najpotężniejszych Miraculii. A jest nią postać o wiele bardziej potężniejsza niż on sam.. Zapraszam do czytania!
Kolejny spoiler, wręcz powiedziałabym że ten obrazek, jest jednym z lepszych teaser'ów, które do tej pory zostały ukazane. Mianowicie, wiemy że Jeremy ukazywał już zarysy nowych bohaterów jak i modele kwami, jednak spoiler złoczyńcy jest czymś zupełnie niezwykłym i mówiąc szczerze..mam mętlik głowie. Ów obrazek namącił mi co nieco w teoriach, które znajdują się w starszych postach.
Ale, ale! Na pewno chcecie w końcu go zobaczyć, prawda?  Proszę bardzo!


To właśnie wtedy, kiedy po raz pierwszy zobaczyłam to zdjęcie...dosłownie mnie zatkało.
Może to tylko dlatego, że mało brakło, a wylałabym wodę na komputer przez nieuwagę..
W każdym razie, tak jak widzicie przypomina ona właśnie bohatera, który miał otrzymać kwami pszczoły. Jednak znamy już jego kostium i ( z tego co można przypuszczać) pszczołą ma zostać Chloe.

Kim więc jest tajemniczy, nowy złoczyńca?

Tego nie jestem pewna, ale jeśli pytacie mnie.. możliwe że pani Agreste wcale nie była taka, na jaką wyglądała? Ze strony twórców byłoby to całkiem ciekawe posunięcie,
Jednak kiedy patrzę na to z drugiej strony, czy to możliwe?
Jak wiecie, Thomas potwierdził, że historia mamy Adrien'a ma zostać wyjaśniona w nowym sezonie, z kolei w wywiadzie Jeremy odpowiadając na pytania stwierdził, że w drugim sezonie pojawi się kwami pszczoły. Natomiast kiedy pojawiło się pytanie o pawia, zupełnie nie podjął się rozmowy na jego temat. Możliwe iż oni po prostu się z nami bawią w zgadywanki..wiecie, jak z dziećmi w przedszkolu.

Kiedy pojawi się nowy złoczyńca i jakie będzie miał moce?

Na ten temat nic nie wspomniano. ale kiedy popatrzymy pod wielki napis "Miraculous" 
zobaczymy pewne cyferki i literki. Coś takiego : ,,LB2_CH30_Style_Queen''

Podsumowując, ja to rozumiem tak, że LB2 znaczy po prostu 2 sezon, CH30 (chapter 30) oznacza odcinek 30. Co do Style Queen,od razu kojarzy mi się z Chloe. (świetnie, zamiast pszczoły, osa! )
Ale dlaczego Chloe? No cóż, wiecie jak to ona..Moda to dla niej wszystko.

Hm..jednak jaką moc może ów złoczyńca posiadać?
Z tego co wiemy, Władca Ciem to przy nim pikuś..Musi być więc o wiele mocniejszy niż on.
Niestety moja wyobraźnia nie działa na takim poziomie żeby wymyślić coś sensownego.

Czy Władca Ciem będzie z nią współpracował?

Nie byłoby to takie głupie. Skoro oboje będą chcieli tego samego ( Miraculii ) to nie ma sensu walczyć o nie na zmianę. Jeden spełni swoje najskrytsze marzenie i da drugiemu, co za problem? xD
Jednak jeśli ona faktycznie okaże się wredna jak osa, Władca Ciem będzie w trudnej sytuacji. Już nie tylko Biedronki i Kota będzie musiał powstrzymać, ale również ją.
Jakby powiedział mój brat, nie będzie to takiego proste, kiedy dostał Nerfy :P..

No cóż, na razie nic więcej o niej nie wiemy. Mam nadzieję, że Biedronkowe Teorie wypadły dziś dość ciekawie. Post miałam wstawić już wczoraj, jednak szkoła mi w tym przeszkodziła. Czasami po prostu nie wyrabiam z pisaniem, a materiału znów nazbierało się troszkę dużo.
Dlatego jeśli jest ktoś chętny, to niedługo powinien pojawić się post, w którym będzie można zgłosić się na redaktora :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A ta Akuma powiedziała mi, że...