mnie nie widać! yay!

sobota, 8 października 2016

Masa spoilerów na NYCC 2016..Biedronkowe Teorie#14


Jak pewnie masa z was już widziała na różnych stronkach typu twitter, instagram czy nawet tumblr, Ekipa Miraculous pojawiła się w Nowym Yorku na Comic Con'ie. Tym razem zafundowali nam naprawdę dużo spoilerów. Dzisiejszy post jest długi, dlatego bierzcie popcorn i siadajcie wygodnie..Zapraszam do czytania!
W pierwszej kolejności trzeba zobaczyć oczywiście filmik z całego zdarzenia, więc proszę bardzo!

                                

Sporo tego, prawda?  Moim zdaniem aż za dużo..



 Pierwszy spoiler, na który się natykamy to oczywiście kwami lisa - Trixx i jego właścicielka - Alya!
Jak kiedyś wspominałam o właścicielce tego kwami to nominowałam właśnie Alyę i bardzo się cieszę, że właśnie ona je dostała. Za Trixx'em widać okrągłą rzecz, osobiście przypomina mi oko, ale kto wie?
Jeśli chodzi o tą superbohaterkę to wydaje mi się, że będzie mieć ona najgorzej żeby dołączyć do ekipy. Powodem oczywiście jest Lila, która zniszczyła zaufanie pozostałej dwójki superbohaterów..


Jako Volpina (RIP jakość [*].. ) , Alya prawie nie różni się wyglądem od tej fałszywej Volpiny.
Muszę powiedzieć, że uwielbiam jej kostium. I te włosy! Wygląda naprawdę super, od razu widać, że pasuje najlepiej do roli Volpiny.


Za chwilę natomiast, mamy potwierdzenie tego, czego wszyscy się domagali..Chloe jest superbohaterką! Niektórzy się cieszą, a niektórzy płaczą bo nie mogą zrozumieć dlaczego właśnie ona, podła i wredna zostanie superbohaterem..Ja na ten temat wypowiedziałam się już w innym poście, więc nie widzę potrzeby pisania tego po raz drugi. Jeśli ktoś chce przeczytać, link.


Co prawda, widzieliśmy ją już w kostiumie, ale czemu nie zobaczyć ją jeszcze raz w towarzystwie Biedronki i Volpiny? Cała 3 wygląda interesująco, ale brak mi Czarnego Kota. Miejmy tylko nadzieję, że nie stanie się nagle postacią 2 planową...


Następnie pojawia się ,,Style Queen'' , o której wiemy tylko, że będzie kolejnym złoczyńcą, chcącym zawładnąć światem dzięki Miraculom Biedronki i Kota. Skąd ja to znam?


Wszyscy spodziewaliśmy się, że dojdzie nowy złoczyńca, ale nie aż dwoje! Nasi bohaterowie będą mieć ręce pełne roboty, więc nic dziwnego, że  poszerzyli także ich grono. 


Nasz kolejny zły charakter będzie nosił nazwę  Kolektor. Czyżby i on zbierał Miracula?
A może głowy przeciwników..? zapachniało dramatem xD


Nie mogli pominąć także pięknego pawia - Duusu. Widzimy tutaj dużo emocji, ale mnie najbardziej ciekawi ta w prawym dolnym rogu. Wygląda jakby był nieźle wkurzony.. czyżby jego kropka na głowie świeciła jak się złości ;^; ? Too kawaii!  


Przed ostatnim spoilerem na NYCC 2016 było to zdjęcie, przypominające..kolory biedronek?
Może jest kilka Miraculii Biedronki, tak samo silnych jak Marinette? Może są porozrzucane po całym świecie?  Szykują się nowe teorie, podczas czekania na drugi i trzeci sezon..


Ostatni spoiler jaki się pojawił dotyczył..uwaga, uwaga..Posiadaczki kwami pawia! Na filmiku mogliśmy go ujrzeć dosłownie na kilka sekund, zaraz potem zniknął. Na dole jest podpis "Le Pron", więc może tak nazywa się bohaterka? Niestety, nie udało mi się tego przetłumaczyć, więc..
Mimo, że obrazek nie jest wyraźny da się ujrzeć, że bohaterka ubrana jest w płaszcz zakończony takim ''ogonem pawia", a jej bronią jest wachlarz.  Nie mogę się doczekać, żeby ujrzeć ją w drugim sezonie!


To by było na tyle w tym poście, jak sami widzicie spoilerów przybyła cała masa, a do sezonu zostało około 8 miesięcy! Do tego, trzeba poczekać aż pojawi się w Polsce ( chyba, że znacie angielski :v ) .
Myślę tylko, czy te spoilery nie zepsują 2 sezonu, bo i tak już dużo zdradziły..według mnie nie powinni tyle ujawniać, sami powinniśmy poczekać na sezon i cieszyć się z niespodzianek, no ale już się nie cofnie czasu :I..





2 komentarze:

  1. Wow, wow, WOW! Nie mogę się doczekać, wszystkie spoilery zapowiadają się wspaniale ♥ Alya w roli Volpiny? Zachwyt. Nowi złoczyńcy? Hm, ciekawi. Duusu? Słodziutki (słodziutka?), zapachniało mi Indiami. Le Pron? Wygląda interesująco, tym razem od razu na myśl przyszły mi Chiny. Kolorowe Biedronki? Nie czaję, ale może wyniknie z tego coś ciekawego xD I tylko ta pszczółka mnie irytuje, nawet jeśli twórcy chcą pokazać, że każdy może się zmienić, bla, bla, bla, to jak nie lubiłam Chloe tak jej chyba nie polubię. Poza tym czuję, że od jeszcze większej ilości "fejmu" jej mózg powinien eksplodować (w jednym wcieleniu córka burmistrza, w drugim superbohaterka? Pff!). Adrien może i sobie poradził, ale raz, że jest odsuwany na dalszy plan jako Chat, dwa, nie jest taki, hmm, garnący się do świateł reflektorów jak Chloe. Już widzę jak w jakimś wywiadzie palnie, że "w wolnym czasie ratuje Paryż razem a Biedronką i Czarnym Kotem". Jestem pełna obaw.

    OdpowiedzUsuń
  2. OZaczynam mieć obawy, że w sezonie drugim albo nie zostanie żadnych tajemnic do ujawnienia, albo będzie on przeładowany rzeczami. Z drugiej strony, może dzięki temu serial "zapuści brodę".

    OdpowiedzUsuń

A ta Akuma powiedziała mi, że...